Booking / Payment

Cara Membuat Tempahan dan Bayaran

1) Tempahan hendaklah dibuat sekurang-kurangnya 2 minggu sebelum tarikh majlis atau tarikh kutipan. Tempahan last minit bergantung kepada keadaan, sekurang-kurangnya dalam masa 5 hari dan bayaran lebih akan dikenakan.

2) Deposit sebanyak 50% diperlukan untuk pengesahan tempahan (comfirmation of booking). Jikalau tempahan dibatalkan oleh pelanggan apabila barang sudah siap dibeli, deposit 50% ini tidak akan dipulangkan.

3) Baki bayaran hendaklah dijelaskan sebelum / semasa kutipan barang-barang hantaran.

4) Segala bayaran hendaklah dibuat kepada akaun Maybank (butiran akan diberitahu secara personal)

5) Sila email atau sms nama penuh, alamat, no. tel & bukti pembayaran kepada weddingland@live.com.my setelah bayaran dibuat.

6) Segala barangan yg dijual adalah non-returnable / non-refundable / non-exhangeable.

7) Gubahan hantaran perlu diambil sendiri (self collect) di Serdang, Seri Kembangan atau Seksyen 7 Shah Alam.